kurs sketchup ekspres – 3 i 4 stycznia 2019r

Zapraszamy serdecznie na Expres Kurs Obsługi Sketch up MAKE / SKETCH 8 + Kerkythea

• Kurs 10 godzinny
• Koszt : 840 zł brutto
• TERMIN: zajęcia będą odbywały się 3 i 4 stycznia 2019r. – zajęcia od 9 30 do 14 30

  • zgłoszenia prosimy wysyłać mailem poczta@kappaszkola.pl / wpłat należy dokonywać do 28 grudnia na podstawie umowy kursu.

– pracujemy w grupach do 10 osób

SketchUP jest programem komputerowym służącym do modelowania
trójwymiarowego dla projektantów wnętrz, projektantów terenów zielonych, dizajnerów, itp.

SketchUp posiada dużą bazę użytkowników pod nazwą Google 3D Warehouse,
gdzie mogą oni publikować swoje projekty, wymieniając się komponentami
i doświadczeniem z innymi użytkownikami tego programu.
SketchUp jest kompatybilny z innymi programami służącymi i pomagającymi
w projektowaniu takimi jak ArchiCAD, AutoCAD, 3D studio, Blender,itp.
Kerkythea to program do tworzenia fotorealistycznych wizualizacji 3D.

Oba te programy w połączeniu dają możliwość pracy w charakterze projektanta/designera, jednocześnie ich użytkowanie nie wymaga, zwłaszcza na początku drogi projektowej, zakupu kosztownego oprogramowania typu Cad.

Jeśli chce podszkolić swoje umiejętności w Programie SketchUP lub pragniesz zacząć od podstaw – zapraszamy!
Zapewniamy komputery podczas zajęć, można także przyjść z własnym laptopem (pomożemy wówczas w instalacji programu)

Program zajęć obejmuje naukę :
Etap I nauki
będziemy modelować w programie Sketch up Make 2017 (który może pobrać się na komputer jako Sketch up 2017, zaś po 30 dniach samoistnie zamieni się w bezpłatną wersję Sketch up Make 2017).
Obecnie Sketch up Make 2017 pozwoli nam poznać wszelkie techniki modelowania i kolorowania wnętrza, oraz umożliwi ściąganie gotowych modeli mebli ze specjalnej biblioteki 3D Warehouse (https://3dwarehouse.sketchup.com)
• Etap II nauki
Będziemy poznawać techniki prezentacyjne, które umożliwia program Sketch up. Głównym zadaniem będzie wykonanie wizualizacji – renderingu w „doczepianym” programie KERKYTHEA (tzw. nakładka renderująca / silnik renderujący).
Program Kerkythea nie jest kompatybilny z programem SU Make 207, jednak jesteśmy w stanie zainstalować go na programie Sketch up 8. Ściągnięcie programu Sketch up 8, będzie nam nie zbędne tylko i wyłącznie do wykonania wizualizacji.

A co będziemy dokładnie robić ? ,
Czego nauczymy ? :
Program SketchUp – pasek poleceń, narzędzi, menu podręczne, pasek stanu.
Ustawienia rysunkowe.
Omówienie układu współrzędnych oraz ustawienia jednostek rysunkowych.
Rysowanie figur płaskich.
Rysowanie figur przestrzennych
Narzędzia pomocnicze: miarka, punkty odniesienia etc.
Modyfikacje brył. Kopiowanie, obrót.
Grupa a komponent – zastosowanie w praktyce.
Wymiarowanie rysunku i dodawanie oznaczeń.
Wyciąganie, tworzenie układów rurowych.
Warstwy – tworzenie i praca na warstwach.
Tekstury – nakładanie materiału i jego modyfikacja.
Importowanie komponentów – praca z 3d Warehouse. Nadawanie skali importowanym komponentom.
Sceny i animacja w programie Sketchup.
Style 1 – cień, dostosowanie nasłonecznienia sceny w stosunku do „pory roku” i godziny nasłonecznienia.
Style 2 – style rysunku. Nadawanie odpowiedniej stylistyki wizualizacji, tło, styl linii i powierzchni, nadanie tła w postaci bitmapy.
Sposoby doboru i dostosowania odpowiedniego kąta eksportowanej sceny – omówienie roli prezentacyjnej eksportowanego obrazu.

Eksport obrazu.
Podstawy programu do renderowania Kerkythea.
Nadawanie i modyfikacja oświetlenia sceny.
Modyfikacje materiałów w programie.
Ustawienia silnika renderującego.
Eksport obrazu

Program zajęć obejmuje naukę :

Program SketchUp – pasek poleceń, narzędzi, menu podręczne, pasek stanu.
Ustawienia rysunkowe.
Omówienie układu współrzędnych oraz ustawienia jednostek rysunkowych.
Rysowanie figur płaskich.
Rysowanie figur przestrzennych
Narzędzia pomocnicze: miarka, punkty odniesienia etc.
Modyfikacje brył. Kopiowanie, obrót. Szyk liniowy i kołowy.
Grupa a komponent – zastosowanie w praktyce.
Wymiarowanie rysunku i dodawanie oznaczeń – wymiarowanie na warstwach.
Wyciąganie, tworzenie układów rurowych.
Warstwy – tworzenie i praca na warstwach.
Tekstury – nakładanie materiału i jego modyfikacja.
Importowanie komponentów – praca z 3d Warehouse. Nadawanie skali importowanym komponentom.
Import podkładu pod projekt przestrzenny – JPG, dwg, dxf etc.
Sceny i animacja w programie Sketchup.
Style 1 – cień, mgła, dostosowanie nasłonecznienia sceny w stosunku do „pory roku”.
Style 2 – style rysunku. Nadawanie odpowiedniej stylistyki wizualizacji, tło, styl linii i powierzchni, nadanie tła w postaci bitmapy.
Sposoby doboru i dostosowania odpowiedniego kąta eksportowanej sceny – omówienie roli prezentacyjnej eksportowanego obrazu.
Przekroje i rzuty – przygotowanie dokumentacji technicznej w programie Sketchup.
Eksport obrazu.
Podstawy programu do renderowania Kerkythea.
Nadawanie i modyfikacja oświetlenia sceny.
Modyfikacje materiałów w programie.
Ustawienia silnika renderującego.
Eksport obrazu

Leave a Reply

Szkoła Projektowania Kappa - Kappaszkola.pl

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress