#AkademiaArchitekta – cykl szkoleniowy rozwoju osobistego dla Architektów i Projektantów Wnętrz – od 14 września

#AkademiaArchitekta Szkoły Kappa  serdecznie zaprasza na szkolenie poświęcone rozwojowi osobistemu dedykowane Architektom i Architektom Wnętrz Prowadzone przez Annę Łuńską

 

  • Cykl szkoleniowy zajmuje 20 godzin, spotkania odbędą się 14/21/28/września oraz  5 i 19 października  w godzinach  16 00 -20 00
  • Po zakończeniu cyklu istnieje możliwość wykupienia pakietu indywidualnych konsultacji
  • Koszt udziału to 2200 zł brutto / os.  W tym 23%VAT (wystawiamy FV na życzenie uczestnika)
  • Celem rezerwacji miejsca na ww. szkoleniu, należy wysłać zgłoszenie na  poczta@kappaszkola.pl / obowiązuje przedpłata na konto Szkoły do dnia 9 września ; na podstawie umowy kursu.
  • Pracujemy w grupach od 6 do 14 osób

Podczas zajęć będziemy pracować nad następującymi tematami:

– WYPALENIE ZAWODOWE

  1. Skąd się bierze wypalenie zawodowe? Czyli o przyczynach wypalenia zawodowego.
  2. Emocjonalne skutki wypalenia zawodowego. Jak wypalenie wpływa na wynik firmy?
  3. Skąd bierze się moje wypalenie zawodowe?
  4. Jak zatrzymać wypalenie zawodowe, jak sobie z nim radzić?
  5. Zapobieganie i profilaktyka w przyszłości.

– STRES. JAK GO OPANOWAĆ?

  1. Czym jest stres?
  2. Jaki wpływ ma na nas środowisko, w którym żyjemy?
  3. Jak reaguje na stres nasze ciało?
  4. Stres a nasze przekonania i nawyki.
  5. Techniki i ćwiczenia pomocne w radzeniu sobie ze stresem.

 

– SŁUCHANIE WŁASNYCH POTRZEB

  1. Słuchanie siebie jako podstawa rozumienia własnych potrzeb i budowania pozytywnej relacji z samym sobą.
  2. Skutki nie słuchania oraz ignorowania własnych potrzeb.
  3. Potrzeby a uczucia. Strategie zaspokajania potrzeb.
  4. Co przeszkadza nam w poznaniu własnych potrzeb.
  5. Do czego siebie przekonujesz? W co wierzysz i czy to prawda? Czyli sztuka nie oszukiwania siebie.

– ASERTYWNOŚĆ W BIZNESIE

  1. Moje potrzeby a potrzeby innych (klientów, kontrahentów, współpracowników…).
  2. Słuchanie jako podstawa relacji z innymi.
  3. Czego i komu nie komunikuję w biznesie?
  4. Negocjowanie konfliktów – wygrywanie bez zastraszania lub poddawania się.
  5. Pułapki w komunikacji.
  6. Komunikat asertywny.

– TRENING UMIEJĘTNOŚCI

  1. Podsumowanie tematów.
  2. Omówienie doświadczeń, refleksji i efektów pracy własnej uczestników warsztatów w poszczególnych tematach w trakcie procesu.
  3. Ćwiczenia uzupełniające oraz wspierające dalszą samodzielną pracę. Trening nabytych umiejętności.
  4. Zakończenie procesu.

 

OPIS PRACY WARSZTATOWEJ

Warsztaty to łącznie pięć 4-godzinnych spotkań ułożonych w proces poznawania mechanizmów psychologicznych w omawianym obszarze, przyglądania się własnym zrachowaniom i reakcjom oraz poznawania zachowań alternatywnych, wspierających rozwiązanie problemów czy wyzwań. To również zaproszenie do poznania własnych potrzeb i docieranie do osobistych motywacji.

Każde spotkanie to dawka wiedzy teoretycznej oraz praca warsztatowa i ćwiczenia pozwalające uczestnikom pogłębić świadomość tematu i spotkać się z sobą samym. Jednocześnie emocje związane  z wglądem w osobiście ważne obszary są wspierające dla procesu uczenia się uczestników warsztatów.

Po każdym module tematycznym oferuję również dostępność przez 4 godziny w ramach indywidualnych konsultacji czy wsparcia coachingowego.

 

Informacja o prowadzącym:

Anna Łuńska – projektantka architektury wnętrz i wystawiennictwa oraz coach. Absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi oraz Akademii Coachingu WSB w Gdańsku. Ukończyła Akademię Sprzedaży oraz Akademię Komunikacji Tomasza Zielińskiego.

Pasjonatka tematyki związanej z Visual Merchandisingiem oraz oddziaływaniem przestrzeni na emocje i zachowania człowieka. Wykorzystuje w projektowaniu elementy sprzedaży, metody Design Thinking oraz NVC ze szczególnym uwzględnieniem budowania relacji i komunikowania się z klientem, jakości procesu obsługi klienta, sposobu radzenia sobie z sytuacjami trudnymi. Propaguje podejście empatyczne, oparte na badaniu głębokiej motywacji klienta oraz na zadawaniu pytań i słuchaniu.

Twórczyni marki „Wnętrza Nieoczywiste” łączącej wnętrze i potrzeby człowieka z przestrzenią, w której funkcjonuje.

 

 

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *