WEM consulting < Szkolenie w ramach Akademii Mistrzowskiego Architekta Szkoły Kappa 29 i 30 sierpnia

                                                                                                  

 

 

Szkoła Projektowania i Inicjatyw Twórczych Kappa oraz WEM consulting sp z o. o. serdecznie zapraszają na wyjątkowe szkolenie realizowane w ramach #Akademii Architekta

Termin dwudniowego szkolenia: 29-30.08.2019 w godz. 9.00-15.30

Jeśli chcesz:

– usprawnić swój biznes

– zwiększyć zyski

– skrócić czas na dotarcie do Klienta i zbudowanie z nim relacji

– zwiększyć swoją skuteczność

– zadbać o siebie

To serdecznie zapraszamy Cię na szkolenie po którym będziesz potrafił: 

– szybciej i łatwiej budował relacje z Klientem

– dopasować ofertę dla Klienta pod kątem jego osobowości

– lepiej komunikował się z Klientem

– lepiej sprzedawać swoje usługi

– efektywniej negocjować z Klientem

– asertywnie stawiał Klientowi granice i odpierał jego obiekcje

– lepiej radzić sobie z emocjami i stresem

PROGRAM SZKOLENIA

  1. Jak efektywnie zdobyć i prowadzić Klienta – ścieżka sprzedaży jest bazą do efektywnej sprzedaży
  2. Z jakiego powodu Klienci wybierają akurat Twoją usługę
  • 6 kluczowych motywów zakupowych
  • Jak te motywy zakupowe działają i jak je można wykorzystać do celów sprzedażowych
  1. Badanie potrzeb Klienta – kluczowy etap w ścieżce sprzedaży
  • Pytania otwarte i zamknięte – jak działają i kiedy warto je stosować
  • Lejkowanie
  • Aktywne słuchanie
  • Joker
  • Najczęściej popełniane błędy podczas badania potrzeb, czyli czego Klienci nie lubią – jak je eliminować?
  • Osłabiacze – czym są i jak je wyeliminować z rozmowy
  1. Typy osobowości Klienta wg metodologii Facet5
  • Czym jest model Wielkiej Piątki?
  • Na co zwracać uwagę podczas diagnozy Klienta?
  • Dobór sposobu mówienia i zachowania pod kątem aspektów osobowości
  • Osłabiacze i wzmacniacze w konkretnych aspektach osobowości
  1. Asertywność w pracy architekta
  • Czym jest postawa asertywna, agresywna, uległa
  • Co zyskuje uczestnik dzięki budowaniu postawy asertywnej
  • 5-etapowa ścieżka budowania postawy asertywnej
  • Jak radzić sobie z emocjami Klienta oraz swoimi
  1. Odpieranie obiekcji Klienta
  • Obiekcje Klienta – plus czy minus we współpracy
  • Jakie obiekcje najczęściej zgłasza Klient
  • Narzędzia dotyczące odpierania obiekcji klienta – 7-stopniowa ścieżka odpierania obiekcji
  1. Pierwsze wrażenie w pracy z Klientem
  • Co się składa na pierwsze wrażenie
  • Efekt aureoli
  • Efekt diabelski
  • Jak zrobić dobre pierwsze wrażenie podczas rozmowy telefonicznej – zasady
  • Jak zrobić dobre pierwsze wrażenie na spotkaniu – zasady
  1. Negocjacje
  • Praca w oparciu o realne sytuacje negocjacyjne w pracy architekta
  • Podstawowe zasady negocjacji
  • Przygotowanie się do negocjacji
  • „Tort negocjacyjny”
  • Najczęstsze błędy w negocjacjach i sposoby radzenia sobie z nimi
  • Domykanie negocjacji / sprzedaży
  1. Emocje w pracy architekta wnętrz
  • Jak radzić sobie ze stresem
  • W jaki sposób myślę o usłudze, którą sprzedaję
  • W jaki sposób myślę o sobie jako usługodawcy
  • Jakie przekonania powodują stres związany z pracą z Klientem
  • Jakie przekonania i emocje wspierają mnie podczas sprzedaży
  • Termin dwudniowego szkolenia: 29-30.08.2019 w godz. 9.00-15.30
  • Koszt udziału to 1480 zł brutto / os.  W tym 23%VAT (wystawiamy FV na życzenie uczestnika)
  • Celem rezerwacji miejsca na ww. szkoleniu, należy wysłać zgłoszenie na poczta@kappaszkola.pl / otrzymasz umowę kursu, na podstawie której należy opłacić udział w szkoleniu do 21 sierpnia.
  • Pracujemy w grupach od 8 do 16 osób

Dodatkowo zapewniamy materiał poszkoleniowy z narzędziami przedstawianymi podczas szkolenia oraz certyfikat ukończenia szkolenia.

Szkolenie bazuje na realnych sytuacjach w branży, daje przestrzeń na wypracowanie przydatnych rozwiązań, dzięki czemu uczestnicy po powrocie ze szkolenia mogą natychmiast zastosować poznane narzędzia w swojej pracy.

Informacja o prowadzących:

Szkolenie poprowadzą trenerki i założycielki firmy WEM consulting Sp. z o. o.

Ewa Baryła – z branżą  HR związana od kilkunastu lat. W swojej dotychczasowej karierze zajmowała się wieloma obszarami związanymi z bieżącą pracą działów HR, jednak tym co sprawia jej największą przyjemność jest projektowanie i prowadzenie szkoleń warsztatowych, budowanie wizerunku pracodawcy  oraz prowadzenie międzynarodowych projektów. Posiada akredytacje Facet5 do badania osobowości i predyspozycji zawodowych. Jest wykładowcą na Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu i Bydgoszczy.

Zawsze dba  o dobro Klientów i najwyższe standardy obsługi. Jej Klienci  i współpracownicy twierdzą, że dla niej nie ma zadań niemożliwych,  a efektywność to jej drugie imię.

Wioletta Sobieszek – jako doświadczony menadżer ds. rozwoju, trener i coach, działa w biznesie od ponad 15 lat. Specjalizuje się w tworzeniu i prowadzeniu autorskich projektów rozwojowych, tj. szkolenia, a także  indywidualne procesy coachingowe. Doświadczenie zdobywała w firmach handlowych i produkcyjnych różnych branż. Jest akredytowanym coachem międzynarodowej organizacji coachingowej International Coach Federation.

Klienci cenią ją za to, że dbając o realizację wspólnie ustalonych celów, daje im jednocześnie pełną uważność i przestrzeń do poszukiwania najlepszych rozwiązań.

WEM consulting – od ponad 15 lat skutecznie wspieramy organizacje w obszarze zmian, rozwijając kompetencje i talenty ich pracowników. Dla naszych Klientów przygotowujemy projekty szkoleniowe, coachingowe, systemy ocen pracowniczych, ścieżki karier, badania satysfakcji pracowników.

We współpracy z Klientem najważniejsze dla nas jest jak najlepsze zrozumienie jego sytuacji oraz oczekiwanego efektu. Posiadamy wiele sprawdzonych narzędzi rozwojowych, jednak dla każdego Klienta wykorzystujemy je po to, by powstały unikatowe rozwiązania gwarantujące realizację celów i strategii jego firmy. Dla naszych Klientów chętnie przygotowujemy nowe, niestandardowe szkolenia.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *