
Cad Decor – kurs ekspres, stacjonarnie, Gdańsk, 12/15/19/22 czerwca
Szkoła Projektowania i Inicjatyw Twórczych Kappa zaprasza na: Cad Decor – kurs ekspres !
NIE MUSISZ MIEĆ PROGRAMU – NA CZAS SZKOLENIA ZAPEWNIAMY GO W CENIE KURSU! *
- Chcesz wypróbować Cad Decor zanim zdecydujesz się na jego zakup ?
- Nie wiesz czy to “dobry” program dla Ciebie ?
- Poszukujesz narzędzia wspomagającego w pracy projektanta, które przyspieszy projektowanie i zwiększy Twoje możliwości ?
- Chcesz podnieść swoje kwalifikacje ?
Zapraszamy!
*( dla osób, które nie posiadają programu Cad Decor na własny użytek – przygotujemy wersję szkoleniową programu! – prosimy o zaznaczenie tej informacji w momencie wysyłania zgłoszenia ; prosimy także o zapoznanie się z wymogami sprzętowymi dostawcy oprogramowania : http://www.cadprojekt.com.pl/strefa_informacyjna/wymagania-systemowe-i-sprzetowe.html )
- Termin szkolenia: 12/15/19/22 czerwca 17:30-20:30 ( 12 godzin zajęć ) ( zajęcia w Gdańsku, AL Grunwaldzka 76-78/217 )
- Koszt udziału : 1190 zł brutto/ os. – wystawiamy FV (W TYM Vat 23 %)
- zgłoszenia prosimy wysyłać mailem na poczta@kappaszkola.pl / wpłaty na konto szkoły należy dokonywać 5 dni przed rozpoczęciem zajęć < na podstawie umowy kursu >
uczestnicy szkolenia pracują na własnych laptopach z zainstalowanym programem cadprojekt.com.pl
( dla osób, które nie posiadają programu Caddekor na własny użytek – przygotujemy wersję szkoleniową programu! – prosimy o zaznaczenie tej informacji w momencie wysyłania zgłoszenia ; prosimy także o zapoznanie się z wymogami sprzętowymi dostawcy oprogramowania : http://www.cadprojekt.com.pl/…/wymagania-systemowe-i… ). - Program wyślemy jako usługa “wypożyczenia w celach szkoleniowych” na czas określony, bez kosztów dodatkowych.
kontakt: poczta@kappadesign.pl
tel kontaktowy : 601827211
Ramowy program szkolenia :
1. Zagadnienia wstępne oraz przygotowanie grupy do szkolenia.
2. Podstawowe informacje o programie
3. Omówienie funkcji okna wyboru projektu.
4. Stworzenie pliku projektu.
5. Praca z funkcją budowania ścian, okien, podłóg, sufitów itp …
6. Poruszanie się po projekcie, praca z widokami.
7. Wyrysowanie szkicu pomieszczenia i przetworzenie szkicu w ściany.
8. Wprowadzenie elementów ścian (tj. skosy podstawowe, standardowe okna i drzwi
oraz dodatki).
9. Tworzenie brył zabudów o prostych krawędziach z wykorzystaniem funkcji
„Elementy dowolne” (zabudowy G-K, podtynkowe wc, półki, blaty itp.).
10. Wykorzystanie narzędzia „słupy i ścianki”, przykłady zastosowania brył.
11. Wstawianie elementów wyposażenia wnętrz oraz prosta edycja ich parametrów.
12. Wizualizacja
13. Nakładanie i edycja tekstur.
14. Dodawanie tekstur własnych.
15. Nakładanie płytek ceramicznych z wykorzystaniem funkcji zakładki „Płytki”.
16. Edycja obszarów pokrytych płytkami (m. in. tworzenie wnęk, wycinanie otworów,
przesuwanie płytek).
17. Określenie optymalizacji oraz zapasu płytek.
18. Wycena płytek ceramicznych.
19. Generacja dokumentacji płytek; tworzenie dokumentacji wykonawczej dla wszystkich pomieszczeń, praca na warstwach projektu, wymiarowanie, przygotowanie wydruków
20. Ustawienie parametrów świateł.
21. Wykonanie zdjęcia przy użyciu wizualizacji.
22. Ustawienie parametrów wydruku dokumentacji płytek.
23. Sprawdzenie wiadomości i pytania własne.
24. krótkie ćwiczenia sprawdzające samodzielność poruszania się w programie
samodzielne próby projektu wnętrz w programie < także w formie pracy domowej >
> praca domowa – cwiczenia kreatywne, samodzielne projektowanie, korzystanie z bibliotek i tekstór, opracowanie wizualizacji wnętrza
oraz :
1. Rysowanie kształtów dwuwymiarowych z wykorzystaniem narzędzi rysunkowych.
2. Omówienie punktów przyciągania / wymiarowanie / przygotowanie dokumentacji
3. Tworzenie brył zabudów o prostych i łukowych krawędziach z wykorzystaniem
funkcji „Elementy dowolne” (zabudowy G-K, podtynkowe wc, półki, blaty, łukowe
obudowy wanien itp.).
4. Przesuwanie i kopiowanie obiektów w trzech wymiarach.
5. Wstawianie elementów wyposażenia wnętrz oraz prosta edycja ich parametrów.
6. Dodawanie modeli do bazy użytkownika z wykorzystaniem narzędzia „Konwerter”.
7. Import i eksport bazy użytkownika, tworzenie tekstur.
8. Wizualizacja / zarządzanie światłem
tworzenie elementów dowolnych napisy /uwagi w rysunkach
dopracowanie pozostałych elementów
- obsługa modułu dokumentacji automatycznej